Static Image
Novosti i događanja

10.000 kupaca prigrlilo CEMEX Go

• CEMEX Go se razvija zahvaljujući povratnim informacijama od kupaca i primjeni najnovijih tehnologija.
• CEMEX Go sada pruža vrhunsko korisničko iskustvo i nove mogućnosti.
• Trenutno je dostupan na tri kontinenta i pokriva gotovo četvrtinu CEMEX-ove baze kupaca diljem svijeta.

Kaštel Sućurac, 12. lipnja 2018. – CEMEX, S.A.B. de C.V. (“CEMEX”) (NYSE: CX) danas je objavio da je njegovom digitalnom platformom CEMEX Go pokrivena gotovo četvrtina tvrtkine baze kupaca diljem svijeta. CEMEX Go transformira iskustvo više od 10.000 kupaca na tri kontinenta i predvodi digitalnu transformaciju u globalnoj industriji građevinskih materijala.

CEMEX na temelju iskustava kupaca kontinuirano unapređuje CEMEX Go dodavanjem novih mogućnosti koje kupcima nude personaliziranije iskustvo zahvaljujući unaprjeđenoj iskoristivosti i analitici. Uz pomoć digitalne tehnologije, kupci mogu povećati operativnu učinkovitost i konkurentnost te istovremeno stvarati veću vrijednost za svoje poslovanje.

„CEMEX Go postavlja novi standard u pružanju vrhunskog korisničkog iskustva u industriji građevinskih materijala. Vrlo smo ponosni na činjenicu da smo prešli važnu granicu od više od 10.000 zadovoljnih kupaca koji koriste CEMEX Go u svega sedam mjeseci od njegova pokretanja“, rekao je glavni izvršni direktor CEMEX-a Fernando A. González. „Nastavit ćemo predvoditi digitalnu transformaciju u svojoj industriji primjenjujući najnovije tehnologije u korist svih naših kupaca diljem svijeta.“

„CEMEX Go je u potpunosti cjelovito rješenje koje „olakšava život“ projektnim timovima i ljudima u računovodstvu“, rekao je Mike Sprecher iz tvrtke Nibbi Concrete, korisnik platforme CEMEX Go iz SAD-a.
CEMEX Go trenutačno je dostupan u Meksiku, Sjedinjenim Američkim Državama, Kolumbiji, Ujedinjenom Kraljevstvu i Njemačkoj, a očekuje se da će u nadolazećim tjednima biti pokrenut na polovici tržišta tvrtke. Do kraja 2018. godine očekuje se da će biti dostupan u svim područjima u kojima CEMEX posluje i usluživati približno 45.000 kupaca.

CEMEX Go nudi potpunu digitalnu lepezu usluga koja kupcima omogućuje obavljanje više poslova u kraćem vremenu pojednostavljujući njihove transakcije i komunikaciju s CEMEX-om, smanjujući administrativno opterećenje za kupce i ostavljajući im više vremena da se usredotoče na strateška poslovna pitanja. Putem integrirane platforme kupci mogu komunicirati s CEMEX-om u bilo kojem trenutku i s bilo kojeg mjesta, služeći se s različitim uređajima.

CEMEX Go pokriva cjelokupno korisničko iskustvo. Uz CEMEX Go kupci mogu vršiti narudžbe, pregledavati povijest svojih transakcija, pratiti svoje pošiljke u stvarnom vremenu s pomoću GPS-a, primati trenutačne obavijesti o statusu svojih narudžbi, mijenjati svoje narudžbe i uživati u potpunoj vidljivosti i transparentnosti svih informacija koje su im potrebne za bolje upravljanje poslovanjem. Aktivnosti za koje su im nekada bili potrebni sati sada mogu obaviti u svega nekoliko minuta.

CEMEX svoju sveobuhvatnu digitalnu transformaciju provodi uz podršku dugogodišnjih partnera, IBM-a i NEORIS-a. CEMEX se koristi prednostima stručnosti, inovacija i najmodernijih informatičkih tehnologija obiju tvrtki kako bi isporučio revolucionarna rješenja koja kupcima pružaju vrhunsko korisničko iskustvo.

CEMEX Go je CEMEX-ov projekt iz domene istraživanja, inovacija i poslovnog razvoja koji je dio globalne mreže za suradnju na istraživanju i razvoju a koju predvodi CEMEX Research Center, sa sjedištem u Švicarskoj.

Building the Future
Copyright © 2018 CEMEX S.A.B. de C.V. All rights reserved