Fortune ponovno istaknuo CEMEX kao kompaniju koja mijenja svijet
CEMEX je ponovno uvršten na popis „Fortune 2020 Change the World", u kojem se ističu kompanije širom svijeta koje su ostvarile društveni učinak kroz aktivnosti koje su dio njihove osnovne poslovne strategije. Ovo je treći put da je CEMEX dobio ovo priznanje, nakon što je već uvršten na popis Fortune „Change the World" u 2015. i 2017. godini.
Fortune je prepoznao CEMEX-ove napore u pogledu primjene poslovnih modela s društvenim učinkom. Jedna od priznatih inicijativa bila je brza primjena rješenja za suočavanje s trenutnim izazovima uzrokovanim pandemijom COVID-19. Surađujući s Meksičkim institutom za socijalno osiguranje i u koordinaciji s više od 20 višesektorskih partnera u Meksiku, CEMEX je izgradio mobilne bolnice s predgotovljenim betonskim elementima visoke trajnosti u rekordnom roku od dva tjedna po medicinskom objektu. Taj će se pothvat ponoviti i u drugim zemljama u kojima CEMEX posluje kako bi pozitivno pridonio globalnim izazovima.
„Još jednom smo počašćeni Fortuneovim priznanjem naših napora da poboljšamo dobrobit i kvalitetu života stanovništva", izjavio je Fernando A. González, glavni izvršni direktor CEMEX-a. „Djelujući u svrhu izgradnje bolje budućnosti i surađujući s našim dionicima, nastojimo razviti inovativna rješenja, istodobno promičući održivu i otpornu budućnost.”
Poslovni časopis Fortune svake je godine u potrazi za tvrtkama koje ostvaruju pozitivan društveni učinak. Početna procjena nominiranih tvrtki provodi se u partnerstvu s globalnom platformom Shared Value Initiative namijenjenom organizacijama koje traže poslovna rješenja za društvene izazove. Tim novinara časopisa Fortune zatim neovisno istražuje svakog kandidata. Konačni popis biraju i rangiraju urednici časopisa na temelju izvješća i analize. Lista „Change the World" časopisa Fortune za cilj ima prikazati moć kapitalizma za poboljšanjem kvalitete života čovjeka identificirajući tvrtke koje su ostvarile značajan društveni ili ekološki učinak kroz svoje poslovanje i strategiju stvaranja dobiti. Fortune pritom razmatra četiri kriterija: mjerljivi društveni učinak, poslovne rezultate, stupanj inovacije i korporacijsku integraciju.