U prvoj godini CEMEX Go dosegnuo 20 tisuća korisnika u 18 zemalja
Kaštel Sućurac, 7. studenog 2018. – Digitalna platforma CEMEX Go, kojom ova globalna kompanija predvodi digitalnu transformaciju u industriji građevinskih materijala, slavi prvu godišnjicu.
U prvih je godinu dana platforma CEMEX Go okupila čak 20.000 kupaca iz 18 zemalja svijeta, odnosno oko 60 posto CEMEX-ovih stalnih kupaca. Oni trenutno trećinu svojih narudžbi – oko 20 posto CEMEX-ove globalne prodaje – naručuju putem ove platforme.
Aplikacija namijenjena korištenju na stolnim i mobilnim uređajima, CEMEX Go korisnicima omogućuje jednostavno naručivanje, praćenje pošiljke i upravljanje plaćanjima CEMEX-ovih proizvoda. Sve informacije potrebne za kvalitetno upravljanje vlastitim poslovanjem potpuno su dostupne korisnicima, što im omogućuje da u nekoliko minuta obave poslove za koje su im ranije trebali sati.
“CEMEX Go nastavlja postavljati standard u pružanju vrhunskog korisničkog iskustva u industriji građevinskih materijala”, izjavio je Fernando A. González, glavni izvršni direktor CEMEX-a. “Zbog uspjeha platforme CEMEX Go tijekom prve godine, u poziciji smo da stvaramo više vrijednosti za našu kompaniju nudeći našu inovativnu platformu za digitalnu trgovinu drugim sudionicima industrije diljem svijeta.“
U prvoj godini korištenja CEMEX je prikupio brojna iskustva koja će pomoći da se kvalitetnije predvide potrebe kupaca te time fokusira na stvaranje još boljih rješenja za njihovo poslovanje.
U skladu s tim, CEMEX-ov partner NEORIS će komercijalizirati platformu za tvrtke iz industrije teških građevinskih materijala širom svijeta u suradnji s IBM-om. Nadgradnja je to NEORIS-ovog i IBM-ovog širokog iskustva u pomaganju CEMEX-ove transformacije procesa i tehnologije te skaliranju platforme prema potrebama različitih zemalja i proizvoda.
CEMEX Go nudi potpuno digitalni paket usluga koji omogućuje kupcima da obave više u manje vremena, pojednostavljujući i usmjeravajući njihove transakcije i interakcije s CEMEX-om, smanjujući administrativno opterećenje te dajući im više vremena za usredotočivanje na strateške poslove. Kroz ovu integriranu platformu, kupci mogu komunicirati s CEMEX-om bilo kada i s bilo kojeg mjesta, koristeći različite uređaje.
CEMEX Go pokriva cijelo korisničko iskustvo. S platformom CEMEX Go korisnici mogu unijeti narudžbe, pregledavati povijest svojih transakcija, pratiti isporuke u stvarnom vremenu putem GPS-a, primati izravne obavijesti o statusu narudžbe, procijeniti i prilagoditi svoje narudžbe, zatražiti račune te izvršiti plaćanja. Korisnici mogu uživati u potpunoj dostupnosti i transparentnosti svih informacija koje su im potrebne za bolje upravljanje vlastitim poslovanjem, čineći u nekoliko minuta ono za što su im ranije trebali sati.
CEMEX svoju digitalnu transformaciju provodi uz pomoć IBM-a i NEORIS-a. Koristeći stručnost, inovativnost i najsuvremenije informacijske tehnologije obiju tvrtki, CEMEX nudi inovativna rješenja koja pružaju vrhunsko korisničko iskustvo.
CEMEX Go projekt je odjela Istraživanja i razvoja te Inovacija i poslovnog razvoja CEMEX-a. Dio je globalne suradničke i istraživačke mreže koju predvode CEMEX Centri za istraživanje u Švicarskoj.
***
CEMEX je globalni proizvođač građevinskih materijala koji nudi visokokvalitetne proizvode i pouzdane usluge korisnicima i zajednicama u više od 50 zemalja svijeta. CEMEX ima bogatu povijest unaprjeđenja dobrobiti svojih klijenata, nudeći inovativna industrijska rješenja i poboljšavajući vlastitu učinkovitost u svrhu promicanja održive budućnosti. Za više informacija posjetite: www.cemex.com.
NEORIS je globalna tvrtka koja stvara inovativna rješenja za digitalne kompanije usmjerene na poboljšavanje interakcije s korisnicima, zaposlenicima i dionicima. Sa sjedištem u Miamiju na Floridi, NEORIS ima mrežu globalnih centara za isporuku, dizajnerske studije i operacije u SAD-u, Europi, Latinskoj Americi i Aziji. Za više informacija posjetite: www.neoris.com.