Izjava o kvaliteti usluge
Mi u CEMEX-u vjerujemo u izgradnju bolje budućnosti za svakoga. Zato težimo pružiti vrhunsko korisničko iskustvo u svim područjima našeg poslovanja te poboljšati vašu efikasnost i zadovoljstvo. Neprestano unapređujemo strategiju razvoja iskustva kupaca kako bismo poboljšali procese i usluge koji su vam najvažniji.
Pružanje izvrsne usluge kupcima jedan je od naših glavnih prioriteta. Prema svim kupcima se odnosimo kao prema partnerima i težimo im približiti naše poslovanje te prilagođenim rješenjima zadovoljiti njihove potrebe.
Zahvaljujemo svima koji su sudjelovali u našem istraživanju Net Promoter Score. Ono nam je pokazalo koliko su naše redovne pozitivne interakcije s kupcima i svakodnevna suradnja primijećeni, a dobili smo i mnogo drugih korisnih povratnih informacija.
To nas je motiviralo na kreiranje nove Izjave o kvaliteti usluge za sve naše kupce u Europi. Naša je obveza pružiti izvrsnu uslugu i nadmašiti vaša očekivanja. Izjava o kvaliteti usluge objašnjava što možete očekivati od CEMEX-a što se tiče najvažnijih aspekata naše suradnje. Time želimo potvrditi da ćete dobiti visokokvalitetni proizvod uz potpunu uslugu.
Oblikovali smo našu ponudu vrijednosti, usluge i proizvoda za svaki od tržišnih segmenata, obraćajući im se s posebno osmišljenim prijedlozima, koristeći naša vrhunska rješenja. Njome mijenjamo našu industriju iz one orijentirane proizvodu prema onoj orijentiranoj rješenju i usluzi. Uvjereni smo da će ova poboljšana ponuda vrijednosti pružiti platformu za daljnju suradnju u idućim mjesecima, s vašim potrebama u središtu našeg poslovanja.
S CEMEX-om kao partnerom i dobavljačem kupci mogu biti sigurni da ćemo preuzeti obveze osiguranja:
• dostupnosti proizvoda
• pravovremenih isporuka
• odgovora na reklamacije kupaca
• osiguranja kvalitete
Izjava o kvaliteti usluge veliki je korak za nas prema postizanju snažnije usmjerenosti kupcu i pouzdanosti. Na taj način stvaramo vrhunsko korisničko iskustvo za sve naše partnere. Svugdje i uvijek.